Nikon D3100

Hanna undrade över vilka inställningar jag använde i Globen.

Efter som det var otroligt ljust där inne så behövde man ingen blixt(dock på prisutdelningen osv). Det är inte såpass mycket att berätta om mer än att mina inställningar var väldigt bra!

Jag hade på Sport, ett långzoom objektiv och även kort slutar tid. Därav mina bilder. På prisutdelningen andvände jag mig av Sport eller auto som hade blixt! Båda funkade otroligt bra vilket var skönt...

Många säger att manuellt funkar bäst dock tycker jag absolut inte det! Jag gillar mitt älskade sport läge och auto :)

Kommentarer
Postat av: Emma

Kan man fota manuellt så är det bäst ;)

2011-11-30 @ 19:01:40
URL: http://gorgeousbitches.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0