Lösgörande


Red i ridhuset, var nästan ensam hela tiden! Skönt! Tänkte bara lösgöra henne inför morgondagen. Travade igång henne, hon kändes väldigt fin. Galoppen var inte så bra som jag hoppats på, hon tappade bakbenen hela tiden vilket var jobbigt då jag inte kunde jobba henne ordenligt. Men efter ett tag så flög hon till och med i luften av galoppskänkeln. Då var hon framåt. Skrittade sedan lite, tänkte jobba lite travökningar då jag inte har gjort det. Övningen var öka efter hörnan, samla upp igen ungefär vid mitten av långsidan osv. Hon jobbade otroligt bra! Jag satt dock bara att studsa men hon var så fin! Joggade sedan av henne, lång och låg! Vilken jäkla häst, så känslig för skänkeln på slutet. Flyttade undan så himla lätt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0