Little Braveheart


Vi hoppade på diagonalerna idag. Värmde upp dom och han kändes stel över allt! Han ville inte böja igenom så då vart jag sur! Tog då tag lite mer i inner och formade honom mer än vad som jag ska behöva! Då kom det att man kunde böja på pinnen utan den gick av.

Travade lite i båda varven, tänkte otroligt mycket på min hand i alla lägen! Travade sedan över travbommar och vände sedan rätt upp och fattade galopp osv. Han är så himla underbar att rida just över bommarna! Efter ett tag så travade vi över bommarna, fattade galopp och hoppade ett kryss. Haha, första språnget var jätte roligt tyckte jag då han hoppade otroligt mycket med ryggen!

Sedan gjorde vi en bana(som jag visar senare). Hoppade ungefär 80cm, åh jäklar vilken häst!

Sa även till Lotta att jag verkligen vill fortsätta att rida den hästen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0