KM dressyr 2011

Framridningen vart väääldigt lång. Men bättre det än för kort :) Framridningen kändes väldigt bra, lite mycket krut men annars så. Banan var väldigt bra, hon slår sig fri väldigt mycket då jag inte klarar att hålla ihop henne helt. Halterna var rent åt helvete. Hon stog inte stilla en ända gång. Fick en 3:a på första och en 2:a på andra. Galoppen var faktiskt bäst, jag har det enklare i galoppen då hon inte är så skumpig(som hon är i traven). Men det slutade på 161 poäng, 57,50 % lite snålt faktiskt. En 5:a på formen, njaa håller inte med där. En 6:a skulle vi ha haft.

Fick reda på att jag kom precis utanför placering så vi åkte hem. Packade upp osv. Åkte sedan och åt, då fick man ett sms där det stog att jag hade vunnit KM privathästar! Åkte sedan och hämtade priserna :D


Snyggingen själv ;)

Kommentarer
Postat av: Mickis

Grattis! :)

2011-11-20 @ 21:04:30
URL: http://himh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0