Dionne


Vi skulle hoppa väldigt mycket linjer idag :) Joggade fram och så, kände lite på formen. Efter tag plockade jag upp henne lite, så att hon inte snubblade. Hoppade fram lite, hon landade i rätt galopp HELA tiden. Hoppade sedan en linje med räcke, oxer, snett igenom, räcke. Hon var väldigt pigg, men trevlig.

Fick lite dålig sväng men annars så. Hoppade sedan om den en gång och det vart så mycket skillnad! Hoppade sedan räcke, räcke, oxer(77cm!!!!=80cm!), räcke. Hon hoppade av lite stort på andra räcket, så jag gjorde en volt efter då jag kom ur balans totalt! Fortsatte sedan och jäklar vilken häst!

Fick bra kritik av Lotta(att jag red henne bra!) och att jag inte kommer att få henne nästa vecka då hon ska vila från hoppgruppen i två veckor. Så kanske ska ha Chivas! Men jag kommer kanske att få henne igen sedan :D

Kommentarer
Postat av: Lotta

sv: Klart jag e seriös =) du måste ju testa =)

2011-11-22 @ 08:51:59
URL: http://sportryttarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0