Johanna tycker till

 

♦ Professional's Choice boots

Vad tycker jag?
Jag tycker att dom är snygga. Jaa helt enkelt vill jag ha dom då dom är väldigt lätta att matcha :D

♦ Lamichell Transformer hjälm

Vad tycker jag?
Jag tycker den är ur ful. Ser ut som lite av en kopia av GPA speed air. Men GPAn är ganska snygg men denna är dock inte det i mina ögon.

♦ Professional's Choice Secure- Fit boots

Vad tycker jag?
Jag tycker dom är snygga då dom sticker ut lite men ändå inte så att dom blir fula. Så jag skulle vilja ha ett par.

♦ John Whitaker schabrak

Vad tycker jag?
Jag tykcer det är riktigt snyggt. Har faktiskt varit på väg att köpa det dock så ville jag inte slösa bort hela mitt presentkort på det då det kostar 500 kr på Lyckås ridsport. Vill lätt ha ett :D

♦ Lamichell College Collection schabrak

Vad tycker jag?
Det faller inte mig riktigt i smaken dock är det väldigt lätt att matcha. Det passar ju inte heller vilken häst som helst. Tillexempel så tycker jag att det passar mer på skimmlar än på bruna. 

Vad tycker ni?

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0