Över ett

Har suttit och kollat på avslutningskläder och sånt. Förhoppningsvis ska jag och mamma fixa det imorgon. Hade tänkt att ha ett par shorts och en riktigt snygg tröja och lite smått och gått :D Fyller ju år på Söndag, den 19 Juni. Slutar nämnligen skolan på Måndag. Vill men ändå vill jag inte. Kommer sakna alla i femman även om dom FLESTA ska börja i samma skola så blir det inte de samma som ens egen klass. Kommer nog vara jätte ledsen. Fast jag kommer nog att hålla kontakt med alla då det bara är två som ska börja i en annan skola(dom ska gå i samma skola fast två olika inriktningar). Om man inte räknar med två andra killar som ska börja i en helt annan skola såklart dåra. Mina två barndomskompisar. Ska gå och lägga mig nu ;)

Godnatt!

Jag var alltid glad med dig, älskling♥

Kommentarer
Postat av: Nora

Heeejhej , nice bloogg :D

2011-06-12 @ 11:09:37
URL: http://noralindblad.blogg.se/
Postat av: Emelie

Vilken fin blogg!!!

2011-06-12 @ 11:38:12
URL: http://lovenessie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0