Mina idoler

Min första och största idol är nog Malin Bayard!
Varför?
Hon rider otroligt bra och kontrollerat! Mjukt och allting! Har alltid haft henne som första idol ;)

Den andra är nog Helena Lundbäck!
Varför?
Hon rider extremt prydligt, har bra rytm. Mjuk och följsam!

Den tredje är nog Rolf-Göran Bengtsson!
Varför?
Han är nog faktiskt den mjukaste ryttaren jag har sett. Fin balans, men ändå släpper han inte väg hästarna som han rider! Gillar verkligen hans ridstil :D

Självklart måste jag tillägga Angelica Augustsson! Innan Göteborg så visste jag inte vem det var. Hon rider otroligt bra! Shit vad bra hon rider ;)


Bilden kommer här ifrån!
Malin Baryard Johnsson och Tornesch som jag gillar väldigt mycket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0