Sitter här mitt i natten :)

Tjena, nu sitter jag här med Tess. Vi gör typ ingenting. Hon har som nyårslöfte att vara uppe längre än tolv. Så jag här sitter vi :D Idag red jag. Tess följde med :) Jag red lite i snön :D Han kändes så himla bra. På Tisdag blir det hoppgruppen igen :D och på Fredag blir det vanlig ridning. På Torsdag blir det också att rida. Man kan lixom inte klaga direkt!


Saknar att sitta på din rygg, älskling ♥
Jaja, imorn vet jag inte vad vi ska göra. Antingen bara slappa eller nåt. Kanske till stallet, vem vet? :D Aja, hörs senare innan vi läger oss :P


Kommentarer
Postat av: Ämah

Vem red du? :)

2011-01-02 @ 23:55:25
URL: http://fjockern.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0