Ute i stormen

Kom hem från stallet för en stund sen. Det var meningen att jag skulle rida Idde idag, men jag ändrade mig så fort vi gick upp till ridhuset då det blåste storm. Han är så otroligt känslig för att jag ska spänna mig, då flyger han i luften! Så jag kände mig väldigt duktig att motstå det :)

Jobbade istället Wilma från marken, fram, bakåt, sida osv. Jag gav dock upp ganska fort då hon inte alls lyssnade plus att jag var väldigt okoncentrerad. Mamma tömkörde sedan Wilma i ungefär 15 minuter medans jag jobbade med formen på Idde direkt från marken, bytte varv osv. Han lyssnade otroligt bra för att vara Idde(han fattar ofta inte vad han ska göra).

Kameran åkte dock inte med idag då jag ändå inte skulle ha haft tid med den ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0