Dagens ridpass

Red ju Deja Vu Rose idag. Skulle igentligen ha ridit MP men bytte bort henne då jag minst ville rida henne. Deja var var lite sur och grinig i boxen. Angelica hjälpte mig med det och sadla då han skulle äta upp mig. 

Över till ridpasset. Skritten var jätte obekväm, usch. Han tog varken hand eller skänkel för fem öre. Stel och lång som en pinne. Traven var samma sak där, fick honom något mjukare i halsen, gjorde några ökningar och så. Galoppen var däremot bättre. Galopperade och travade över bommar på olika linjer, fick ett ordentligt bocksprång mitt i en fattning också. Fick en lite feg häst på travbommarna, även ett jätte hopp över en galoppbom med lite galenskap efter. Ja, ett blandat ridpass! Satt iallafall kvar så :)

Kommentarer
Postat av: jeffä

Tjenare:) vad gör du då?:)

2011-12-30 @ 23:01:33
URL: http://horsesinfocus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0