Ramlade av

Igår på hoppträningen var man så duktig att ramla av. Först travade vi över bommar sedan med en galoppfattningen efter. Första gången börjar Wilma galoppera fast jag inte hade gjort något så då bröt jag av och fattade ny, haha då bockar hon så jag höll på att trilla av. Sen hoppade vi fram, det gick super. Sen kom vi till oxern. Hon hoppar så stort så att jag tappar vänster stigbygeln och har bara högerfoten i stigbygeln. Sen så ramlade jag av på fötterna dock vred jag knäskålen :( Fast jag hoppade upp och fortsatte. Då gick det super bra :D Hade inte ont när jag hoppade upp haha.

Mamma filmade så videorna kommer väl troligen upp ;) Vill ni se min avramling och min nästan avramling? (Jag höll på att ramla in i en sten vägg)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0