Veckans Ekipage

Nu tänker jag börja med "Veckans Ekipage". Om jag får många anmälningar så kommer jag förhoppningsvis att fortsätta med det. Så det är ni som bestämmer!

Priser:
1:a- En länkning i en vecka på min blogg
2:a- En länkning i en vecka på min blogg
3:a- En länkning i ett inlägg

Gör så här om ni vill vara med:

1. Beskriv dig och din häst/ponny i en kommentar. Skriv också vad som du gillar med den hästen/ponnyn.

2. Skriv vad du vill läsa om i bloggen.

3. Skriv på din blogg att du är med i min tävling och länka till inlägget.

4. Länka till DITT inlägg i kommentaren.

5. Du måste ha en blogg och du måste gilla hästar.

Ni som inte har länkat till eran och min blogg kommer inte att få vara med!

Tävlingen avslutas på Fredag 14/1-2011 KL: 15.00

Lycka till!

Kommentarer
Postat av: Emilie :)

Den hästen som jag vill vara med på är min skötponny Dillon. Jag har varit skötare på honom några månader, men känner att jag har kommit honom ganska nära nu. Vi har många minnen redan, men jag hoppas att det kommer bli måååånga flera. Första tävlingen som jag ställde upp i med honom, var en dressyrtävling. Jag var ju såklart nervös, men jag tycker att det gick ganska bra. Jag har börjat lita på Dillon riktigt mycket & jag slappnar av när jag rider honom, enlig mig själv. Det jag gillar med Dillon är, att han har en helt egen personlighet. Ena stunden, så kan han vara sjukt gosig & i nästa, så kan han vara världens suraste & inte äns låta en klappa honom på mulen. :P

Det jag skulle vilja läsa om i din blogg, är vad du tycker är bäst för en häst/ponny att göra på ett ridpass, om man rider självständigt, lite mer om din vardag, vilka hästar/ponnyer som betyder mest för dig m.m.¨



Min länk: http://usmilee.blogg.se/2011/january/jag-ar-med-tavlar.html#comment

2011-01-08 @ 19:50:00
URL: http://usmilee.blogg.se/
Postat av: Louise

Conquest heter hästen jag vill vara med på. Han är min favorithäst & sköthäst. Jag sköter honom på lördagar. Jag har tävlat han 4 gånger. 2 gånger i dressyr, 2 gånger i hoppning. Jag tycker att han är bäst. Han kan vara lite sur i spiltan & vilja bitas eller sparkas. Man måste då vara bestämd. Han är bra dressyrhäst. I hoppningen kan han hoppa lite snett ibland, men det kan ju vara ryttaren fel kanske. Jag känner mig trygg med honom, jag vågar lättare sagt.



Jag gillar Conquest för han är bäst, söt, finast & jag känner mig trygg med honom. Han är en ponny man kan ha kul med & han är verkligen bra & duktig. Gillar honom verkligen suger mycket.



Jag skulle vilja läsa om dina ridpass, dina åsikter om saker i ridning, skulle vara kul om du gjorde lite bildbomber & kanske berättar om din tid med Mirage.



Länken: http://lifeabouthorses.blogg.se/2011/january/jag-ar-med-tavlar.html#comment

2011-01-13 @ 19:10:33
URL: http://lifeabouthorses.blogg.se/
Postat av: nathalie

Länk: http://myskatten.blogg.se/2011/january/med-och-tavlar.html#comment

mistel

jag har rudut nistek ett antal gånger och jag föll för henne direkt.

hon var helt underbar.

jag tycker hon är helt underbar och väldigt snäll, gör inget dumt alls!

har även hoppat henne på lektion, ca 75 cm och det var extremt kul!

jag kände mig trygg ned henne, jag litade fullständigt på henne och när vi hoppade bana, hoppade vi felfritt :D



jaf ölskar Mistel för henne kan man verkligen lita på, hon gör inget dumt och är väldigt mysig att hålla på med, alla kan rida henne :D



Jag skulle vilja läsa mer om vad du gör i stallet, dina dagar osv :D även kanske hot or not eller hiss lr diss ;) mera bilder och kanske lite mer olika ;)

kraaam nathalie

2011-01-14 @ 07:09:24
URL: http://myskatten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0