Loona igår

Hoppningen var så rolig! Hoppade som sagt Loona. I början så kunde jag inte korta in hennes galopp som jag ville. På framridningen bockade hon även, sötnöt! Hoppade sedan fram på en oxer. Kom lite långt i från första gången så jag red på och hon hoppade som en gud! Hoppade sedan om det vilket gick mindre bra. Jag gjorde en miss på bedömningen fast hon låg rätt. Så då vart det ett stort galopp språng och sedan ett konstigt hopp. Tog sedan om det och det gick super!

Började sedan hoppa en linje med oxer och sedan ett räcke i hörnan. Det funkade så himla bra. Blev nästan tår ögd. Hoppade sedan en hel bana. Först den linjen och sedan ett räcke på en linje till en oxer och sedan oxer till räcket i hörnan(jag visar senare). Allting stämde ALLT förutom TVÅ avsprångspunkter. Men annars så jäkla bra!

Skönt att jag fick sluta i hoppgruppen med en riktigt bra lektion!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Varför ska du sluta?? :(

2012-03-07 @ 21:57:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0