Mina åsikter

Människor som aldrig ger en häst en chans att visa sig, nja. Visst Wilm har riktigt svårt för sig, ja men jag har inte tvekat 1 sekund att hon kan gå minst lika fint som en annan vanlig häst.

Jag har jobbat Wilma EXAKT som om hon inte var överbyggd och så. Jag har i nte sett någon nack del med att hon ska kunna göra sluta/öppna. Jag tycker själv att hon inte har visat några större svårigheter för enkla rörelser. Jag har aldrig sagt att hon inte kommer att kunna göra en viss sak. Ett tag var jag inne på att öva galoppombyten då hon förstod ganska fort vad hon skulle göra. Många tror nog att hon ALDRIG skulle kunna göra en viss sak. Men jag tror på henne, jag berömmer henne för varje sak hon gör rätt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0