Herr Wesselton

Red Wesslan idag då Catarina inte bille rida ut då det spö regnade, så jag erbjöd mig ;)

Skrittade först runt halva slingan, han började kicka lite när han ville gå förbi Idde. Han hoppade till lite här och där men bara när Idde hoppade till. Gick sedan in i ridhuset och skrittade runt lite. Travade sedan lite, on off då han inte vet riktigt vad han ska göra. Hängde sedan på mamma och Idde ich jäklar vad fin han vart! Försökte sedan galoppera lite, i vänster vart det ett hopp och sedan slutade vi i det varvet. I höger dock så galopperade han till och 3 galoppsprång. Han kan inte galopp skänkel ännu då han inte är riden på några år :) Skrittade sedan av honom innan jag gick ner igen.

Är väldigt nöjd då jag aldrig har ridit honom och att han inte förstår vad han ska göra men det kommer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0