Februari 2012

Februari var en månad där jag red ut mycket i mörkret, bara för att ha kul. Hoppa på volten med snö, mys på hög nivå. Vi lekte, vi var glada♥


Ponnycupen drog igång mer och mer. Jag var med och fotade, peppade och var bara glad!


Jag och Wilma fotade som galningar, modeller nästa?


Jag tävlade Fritz i ponnycupen med resultatet 1 poäng mindre än vinnaren(som också var från vårat lag). Våran andra start i ponnycupen.


Samma dag fotade jag även galet massa snö bilder på sötnosen!


Wilma blev sprutad i båda fram koterna. Inte alls mycket, men vi tog det säkra för det osäkra. Huvudsaken är att hon är frisk och glad♥


Jag fotade pogramridningen på Ekeby.


Ungefär så här såg mitt Februari ut! Funderar på att göra så här för varje månad, dock inte Januari :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0