What dosent kill makes you stronger?

Alla har åsikter om allt, även jag. Man har rätt till att tycka till om allt, men JAG tycker att det går över styr när man börjar snacka om att man är så bra och att man själv har rätt om ALLT. Speciellt om att man rider dåligt, jämt få elaka kommentarer om att du rider hästen fel blabla. VISST, man får tycka till om allt och alla. Men på en bra nivå, en nivå som inte är ÖVERDRIVEN. Om man tycker FÖR mycket om allt och alla, håll det då inne. Du skapar bara problem med alla dina kommentarer. Människor som blir ledsna/arga eller bara skiter i det. Men det sätter sig långt inne och finns alltid där, som en flashback. Tänk FÖRE du skriver något, inte EFTER du skriver något.
 
What dosent kill you makes you stronger? Jag skulle faktiskt inte riktigt tro på detta, för det sätter sig lååångt inne och tar lång tid att glömma bort det. För lång tid.

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej Johanna. Tycker du verkar vara en toppentjej som brinner för ditt intresse.
Strunta i vad andra tycker, de är oftast bara avundsjuka.
Jag är i hästbranschen och har hållit på med hästar i över 30år, så enligt mig, det jag har sett på din blogg så är du enormt engagerad och duktig med hästar.
Du är ännu väldigt ung och jag lovar att om 30 år sitter du med stora hästkunskaper.
Du kommer att utvecklas och lära dig nya saker på vägen. Ta hand om dig och fortsätt med din passion.

p.s
dina ridbilder är jättefina.

Svar: Åh, tack så mycket! Jag hoppas på att vara en av dom bästa i Sverige någon gång :)
satsanderyttaren.blogg.se

2012-06-27 @ 19:28:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0