En duktig häst som jag kom åt lite för mycket

Dagens arbete var att få med hela hästen i hörnpasseringarna. Har märkt att han bara försvinner ut i dom, bogen flyger ut och halsen böjs. Vi gick igenom a, b och c för passeringarna och det krånglade till sig i huvudet lite. Men tusan vad det gick bra! Hela hästen följde med och jag med bogarna och allt - fast Idde försökte flytta över mig och inte gå fram. Han tyckte att jag kom åt honom lite för mycket. Galoppen var samma sak där, han var som en gud att rida! Dock vart inte bilderna dom bästa men några vart bra :)















Kommentarer
Postat av: Ellen :) <33

Ser asba ut!! <333 har du headset?? :)<333

Svar: thanks <3 yes, jag har headset ;) <3
satsanderyttaren.blogg.se

2012-06-19 @ 12:14:37
URL: http://onedirectionnoveller.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0