Saker som ni kanske inte visste om mig... del 1

-Jag tränar. Fast det funkar inte så bra direkt, håller sig 3-4 dagar.
 
-Försöker att inte äta godis. Hejhej tjockis.
 
-Äter hellre chips före godis.
 
-Jag red min första privatlektion när jag var 4 år. För samma tränare som jag rider för nu ;)
 
-Jag är 167/168 cm lång typ.
 
-När jag får häst ska det absolut inte vara en ponny. Ponny går fet bort, visst jag kan ha en ponny i ett år innan jag är förstor.
 
-Jag ÄLSKAR att rida stor häst, så sjukt mycket roligare än ponny!
 
Kommer en till del ;)

Kommentarer
Postat av: Louise

Sv: Okej, jag har ju aldrig suttit på Loona så det kan ju bli en utmaning. ;)

2012-06-28 @ 11:26:06
URL: http://www.canonryttaren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0