Konstig dröm

Ni ska bara veta vilken konstig dröm jag hade. Jag drömde att One direction kom till Ekeby (ni får garva) och singnerade. Sedan även till skolan, men det var bara Liam och Zayn. Liam tog min telefon och fotade, HAHA. Så sjukt.

Denna dagen blir det bara en hemma dag, skönt. Ikväll är det sista ridningen på Blåkulla för alltid. Jag slutar till hösten, då jag har andra planer. Jag skulle få rida Silver idag-längtar♥ För er som inte vet vem det är, det är en D-ponny. Skimmel såklart som jag hoppade förut. Hon kastade av ryttarna i hindrerna men hon har aldrig gjort det med mig, plutten.

Kommentarer
Postat av: Ellen :) <33

VAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA?????????!!!!!!!!!!!!!???????????!!!!!!!!!!! NEJ DU FÅR INTE SLUT :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( !! <33333

2012-06-15 @ 20:15:34
URL: http://onedirectionnoveller.webblogg.se/
Postat av: Emma

Aa inte har hon kastat av mig eller någon av mina 73 vänner på blÅkulla!!! Sp det att hon kastar av folk är nog inte så sant...

2012-06-15 @ 22:06:29
Postat av: emma bergkvist

sv till Emma. Faktiskt, så tvärnitar hon innan hindrena med många ryttare så dom flyger av.



Har ju själv tävlatt henne i 90 iallafall felfritt xD

2012-06-16 @ 16:57:56
URL: http://bleccans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0