Jag har det riktigt jäkla bra

Jag har insett att jag har det väldigt bra, om jag ska vara ärlig. Jag får rida och utvecklas med Idde, får fortfarande vara med Wilma vilket jag är sååå glad över!! Men jag är en annan också, den där som bara glider runt i bilen. Åker landet runt för att bara leva livet. Det är i dom ögonblicken jag verkligen fattar hur jäkla bra jag har det. Sedan finns det MASSA plus i kanten. Men jag är nöjd över mitt liv, raggarträffar som hästar. Man lever bara en gång.
It is just me, nobody else.

Kommentarer
Postat av: Emma

Inte visste jag att du var värsta raggarbruden ;)

Svar: haha :P
satsanderyttaren.blogg.se

2012-06-23 @ 23:59:43
URL: http://thelittlemupp.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0