Dagens hoppgalning

Dagens ridpass var nog det galnaste på länge haha. Hade tänkt att hoppa honom men min "gamla" tränare skulle ha träning så jag frågade om jag fick vara med lite. Travade över bommar och fick verkligen tag på yttersidan, en enorm känsla. Galopperade över upphöjda bommar också vilket funkade sådär. Han ser ju bommarna lite som ett problem och man känner verkligen när hela han sjuter iväg. Han drar ju då lite haha. Fick göra om och så hela tiden. Låg på en volt och galopperade och han bet sig tag i bettet och då vart det ett hinder. Jag bankar till honom för att han inte ska hoppa utan gå frmåt på sidan istället men han tog det som att han skulle hoppa. Så ja, vi hoppade nästan in i hinder stödet men klarade det ;) Hoppade en oxer som avslut och det gick bra :)
 
 

Kommentarer
Postat av: ellen :) <33

HAHA tokhäst!! :D Sixten blir typ likadan när det bara är bommar red över nån galoppbom för nån vecka sen och fy satan vad snabbt det gick mot den asså storhäst språng!! ;)

2012-06-21 @ 23:05:57
URL: http://onedirectionnoveller.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0