Vem är jag?

Jag suger på att skriva presentationer men aja, here we go.
 
Jag som driver denna bloggen heter Johanna Ahlström och bor en bit utanför Stockholm. Jag rider ugnefär alla dagar i veckan. Kan ju inte säga att jag har haft det enklaste livet om man tänker på alla hästar som har kommit och gått. Jag är iallafall 13 år och älskar hästar och att fotografera. Jag har gått på ridskola men slutade i våras på grund av att jag inte lärde mig något det senaste året (iallafall inte i hoppspecialen...). Jag rider på min mammas häst ungefär 3-4 dagar i veckan som nu är 23 år gammal men still going strong. Jag har även en medryttarhäst som jag har haft i över 1 år nu men nu är vi inte på samma plan. Till en början var det meningen att vi skulle ut på tävlingsbanorna nu i våras men ägaren valde att inte ha kvar henne utan att flytta tillbaka henne till uppfödaren. Där rids hon inte så mycket, just nu är hon på betäckning och ska förhoppningsvis ha föl sommaren 2013!
 
Även om jag inte rider och fotar så lyssnar jag mycket på musik, bloggar och tränar. Är aldrig med vänner utanför stallet, då jag faktiskt inte gillar att vara med kompisar. Jag älskar att vara ensam, prata med mig själv och vara helt lonely. Såklart har jag vänner, men umgås bara med mina vänner runt 1 gång i månaden typ. Även fast jag hinner så har jag ingen lust om jag ska vara ärlig. Men jag är en såkallad Directioner och One2fiver. Hmm, antar att alla vet vilka One direction är? Ni vet, det där stora pojkbandet som erövrade världen och fick nästan alla tjejer att falla pladask, en sån är jag ;) One2five är ett svenskt nystartad pojkband som inte har något skivkontrakt (ännu!!) men dom är FÖR jäkla bra. Inte nog med det, dom ser bra ut också...! Nu får bilderna tala för sig själva :)

Kommentarer
Postat av: Ella - Ellen som gästblogga

Ella här, visst var dom super snygga! :)

2012-07-24 @ 10:26:10
URL: http://duojagg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0