Today

Skrittade Wilma idag, hur lycklig kan man inte vara?! Hon kändes så rund om ryggen, hmm fick ju knappast runt sadelgjorden. Men iallafall så jobbade jag henne lite i skritten. I början sköt hon in rumpan och viftade på huvudet haha. Men mot slutet så gav hon sig och var riktigt fin! Men hon går ju inte riktigt fram, men jag förstår det då hon har stått i över 1 månad. Måste bara komma igång med grunderna igen så!
 
Ni anar inte hur sjukt bra det känns att kunna utvärdera ett pass på henne igen! Det är lycka!

Kommentarer
Postat av: emma bergkvist

shiiit du rider ju med galoppläder hahahahaha! xD

Svar: Haha, nejdå. Jag är van att rida så, så nu tkr jag det är konstigt att rida i långa :P
satsanderyttaren.blogg.se

2012-07-10 @ 23:44:10
Postat av: emma

Hahah, jag förstår det. Jag red oxå med superkorta läder på fritz hahah.. Nu är dom lite längre iallafall! :)

Svar: haha ja, man vänjer sig liksom ganska fort iaf jag :P
satsanderyttaren.blogg.se

2012-07-11 @ 21:23:30
URL: http://bleccans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0