Taggar upp med fredagsmys!

Ska sätta mig framför tvn med jordgubbar och godis, mys♥ Laddar upp inför morgondagen. Klockan 9 rullar vi mot Västerås och möter/hämtar pappas kompisar som har likadana bilar, se upp för BMW gänget på väg till Västerås! Drar in dit där utställningen på bilarna är, hänger där och drar sedan in till stan för crusing antar jag. Har varit där i 2 år nu, 3 året i år. Ni anar inte hur sjukt taggad jag är, det är verkligen att leva livet!
 
Hmm, börja inte tro att jag ska bli rockabilly nu men det är så sjukt roligt att kolla på gamla bilar, ooops. But that's my life ;) Vet inte alls när jag kommer hem, kan bli klockan sju till mitt i natten. You never know!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0