Friends

För mig är det viktigare att ha 3 riktiga vänner som inte sviker eller snackar skit om en än att ha 20 vänner som snackar skit om andra och allt det.
 
Vänner kommer och går, vissa består livet ut. Såna som gör dig glada när du är som förstörd, den som stöttar dig genom allt, den som är exakt så galen som en själv.
 
Jag vet inte vad det flög i mig i 5:an. Jag garvade mig igenom livet då typ. JAG förstörde ett klassråd för att JAG låg på golvet och garvade åt ingenting..vad hände liksom? Jag kan garva åt att någon bara säger "apelsin", då ligger jag på golvet och garvar ihjäl mig. Jag fattar att jag inte är normal, långt ifrån. Såna som inte fattar MIN humor, dom kommer aldrig att fatta den heller that's it. Jag lever på hästarna, One direction, One2five, vänner, mami och papi och alla runt om, såklart en jäkla massa GARV.
 
Vänner som får mig att garva som aldrig förr, när jag ligger på golvet och garvar. DÅ har man lyckats, då fattar man min humor. Såklart fattar några min humor, men tyvärr inte så många i klassen. Förra klassen var det jag och annan som var crazy när det gällde sånt.
 
Vänner som behandlar andra som skit, no idea. Det finns få som får mig att må bra, jag ska ta vara på dom vännerna för livet. Det kanske inte finns så många fler.
 
Det jag vill säga är att, hitta DINA bästa vänner. Dom som får dig att må bra bara av att du messar med dom eller nåt. TA vara på dom vännerna, dom brukar ofta vara äkta.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0