Eran underhållare denna vecka! :)

Är alltså *trummvirvel* Ellen! :D
 

Jag är alltså den som ska försöka hålla denna blogg i liv nu när Johanna är borta en stund :) haha vad ska man börja x) Tror inte ni vill läsa hela historien om mig men tar det lite kort!
 
Jag heter Ellen och är 14 år gammal, bor i Haninge i Stockholm. Ehm.. hur jag ser ut får ni i en bild senare ;) jag och Johanna träffades genom/påridskolan vi båda rider på eller jag rider och hon red vi började prata mer och mer med varandra och träfades oftare och hon har blivit en av mina närmsta vänner! Båda gillar hästar och One direction så vi har ju alltid något att prata om :) Mina intressen är att rida dåra sen sjunga med låtarna på min spotefy lista på högsta volym när ingen är hemma haha :P nej men är en riktig hästbrud ända ut i fingerspetsarna så ni kan vänta er några hästbilder haha har inte så många på mig själv då jag har typ 10 bilder av 500 som är bra på mig :P Johanna har ju varit med 2 gånger till Sixten och fotat så det kommer lite sånna bilder i repris men det skadar nog inte hoppas jag! :) och som ni kanske vet är Niall Johannas "crush" bland dem 5 underbara killarna från One direction och Harry är min :) det var som kärlek vid första ögonkastet haha låter som en jag vet inte vad men jag fattar inte hur en kille med gröna ögon, brunt lockigt hår och finaste leendet kan ge en så mycke känslor. Och jag har sett dem i verkligheten en gång!! :D Den 12 maj kvart i 16:45 på eftermiddan kom dem ut på den lilla balkongen och var åkte därifrån 16:52 dem 7 bästa minutrarna i mitt liv! Och under dem minutrarna hann mitt smink rinna längs med kinderna men innan jag såg helt förskräcklig ut så kollade Harry på mig log och vinkade! Ja självaste HARRY STYLES det är nog det bästa som har hänt mig!! :D Minns allting så väl och fråga mig inte hur jag har koll på tiderna.. haha ) men det är väl lite kort om mig kan göra några andra inlägg som typ "5 saker ni inte visste om mig" eller nåt sånt :) hoppas ni fortfarande kikar in här medans Johanna är borta :) och sen kommer en liten presentation om Sixten lite senare under kvällen! :)
 
 Detta är alltså en bild som jag vågar visa för er! :)
 
 Sixten som ni säkert har sett här på bloggen förut! :)
 
 
 
// Ellen :) <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0