Dagen och mer

Wilma bara borstade jag och myste med då jag inte åker ut på två dagar...Men hon var lika glad ändå, haha ;)
 
Idde fick gå ett lungt pass på volten. Hade inga handskar så jag kunde inte rida ordentligt. Han var seg och ah, men han skötte sig ändå ganska bra. Red några skänkelvikningar eller rättare sagt försökte! Men till slut var han fin så jag slutade då. Stog och snackade med Madde, Tess och hennes mamma en stund tills Idde hade fått nog på att stå stilla. Så jag gjorde iordning honom och gick ut och betade honom då han har gått ner i hull sen vi slutade beta honom vilket inte alls är bra :(
 
Imorgon ska jag rida Hero och Idde. Hero får nog gå på banan/travbanan och Idde ut i skogen/travbanan med mamma och Totte! Lördagen är fullspäckad, drar till Norrtälje på deras power meet hela dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0