BARA bra nyheter!

Har bara bra nyheter att berätta, för tillfället ;) Okej, vi börjar med Wilma.
 
Vi drog av skorna på henne igår så numera går hon barfota runt om vilket är skönt för mig då jag kanske kan sätta igång henne lite lagom (som skogsmulle). Jag är så hyper glad!
 
Sedan har mitt och mammas två schabrak och min piké kommit från dressyrmupparnas collection! Ska hämta ut dom ikväll :D
 
Sedan ska jag kanske börja rida Sebelius mer där Wilma står då han ska säljas och behöver komma igång igen efter sommarvilan. Så mer ridning och allt!

Kommentarer
Postat av: ellen :) <33

Nej vad kul!! :D jag måste få prova pikén nån gång!! <333

Svar: Visst ;) <3
satsanderyttaren.blogg.se

2012-07-06 @ 14:46:54
URL: http://onedirectionnoveller.webblogg.se
Postat av: Louise

Awesoooome! :D :D

Svar: Visst är det :D
satsanderyttaren.blogg.se

2012-07-06 @ 16:30:10
URL: http://www.canonryttaren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0