30 grader och skinn byxor

Dagen har varit sjukt bra! Chillade bara runt i stan, 30 grader varmt och jag gick skinn shorts. Smart där, väldigt smart. Men det svalnade ganska mycket sedan på eftermiddagen. Kom hem vid halv åtta, åt och sitter nu här. Dock ska jag sätta mig vid tvn snart och umgås med mamma. Nästa Lördag blir det Norrtälje istället, även till pappas kompisar kompisars (oj vad jobbigt det vart nu) som har hästar tydligen? Tror även att det var crusing där då om jag inte hörde fel, höhö.
 
Men vi hörs imorgon!
Saknar detta så sjukt mycket!

Kommentarer
Postat av: Louise

Sv: Men du vet aldrig vad som händer som du blir trampad fler gånger? Vad jag ska under fötterna att göra, jo. Det är ju det jag precis skrivit i inlägget, stålhättan skyddar mot att bli trampad. Egentligen, spelar det någon roll om det är snyggt eller inte, huvudsaken är ju säkerheten. Men vi tycker då olika, men det är absolut upp till dig vad du vill tycka och inte tycka, absolut, jag hindrar dig inte :)

Svar: None
satsanderyttaren.blogg.se

2012-07-07 @ 22:40:06
URL: http://www.canonryttaren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0