Visste ni att...

...jag har varit med i Leksands Knäcke Cup på lilla B-ponnyn, Charming Curt som står på ridskolan?

...jag har tävlat A-ponny?

...jag snart har ridit Wilma i 1år?

...jag har blivit trampad av en A-ponny på magen utan väst?

...jag ÄLSKAR märkes saker? Haha, speciellt strumpor...

...jag inte har ett ända dressyr schabrak? Dags att införskaffas...

...jag har ALDRIG åkt av Silver Dream? Alla sa att hon stannade och kastade av folk i hindrerna, men icke sa nicke när jag red henne...

...jag tycker att Linn Olsson liknar Roffe på sin mjuka ridning?

...jag inte tål människor som är egon, speciellt inom ridningen?

...jag har ridit hela mitt liv?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0