Så sjukt

Så sjukt att man som människa-en indvid sitta och dömma personer hur dom rider. Minns när jag fick en dum kommentar som löd "Hur kunde du vinna på det där?" eller något. Jag brukar inte bry mig när jag själv inte tyckte om ritten, men jag tyckte att den ritten var ganska bra. Men även att domaren inte gillade ritten alls kanske så var jag med och deltog, vann ju även.

Det är så himla sjukt hur man kan säga något sånt-bakom en skärm.

Jag har lärt mig att alldrig bry mig om vad andra säger och tycker om vad jag gör, vilket jag fortfarande håller fast vid. Den kommentaren fick mig bara att kämpa mer. Jag läste den flera gånger men tog ALDRIG till mig den, skulle aldrig kunna ta till mig en sån kommentar.

Där jag och Wilma är idag, det är tack vare mamma och Jennie. Även Catarina som låter mig rida så mycket som jag vill. Idag skulle ingen kunna lämna en dum kommentar på vad jag gör med Wilma eller någon annan häst, jag vet vad jag gör även om jag inte är en elitryttare.

Men jag tror på mig själv, jag tvekar inte så fort någon säger att jag gör fel. Jag har ridit lektioner för många olika tränare, allt från St George ryttare till utbildade tränare på lägre nivå.

This is what im made of, you can never breake me!

Sorry för lite deepshit inlägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0