I love my life

Jag älskar mitt liv, ingen tvekan om. Kan tycka att livet är dåligt för en stund, men kommer sedan på att jag lever i ganska lyx.

Ska inte ta upp allt men lite. Rider ALLA dagar i veckan, ibland en dag ledigt. Rider lektion 3 gånger i veckan, har en häst att rida som är som min, utan att den står på mig. Går inte in på pengar, sorry. Jag är otroligt tacksam att jag har fått en häst som jag kan rida, träna och framför allt TÄVLA när jag vill typ. Jag får rida NÄR jag vill, Catarina planerar sig efter mig lite, haha. But that´s true.

Får rida Idde, tävla på nästan varje helg. Får NÄSTAN allt jag vill ha, beror på vad...Visst, sånt som jag verkligen vill ha. Som märkes saker, pay it by myself.

Skolan är som en plätt för mig, går dig hänger och hem igen. Lär mig otroligt snabbt, bevis igår. Läste igenom glosorna 3 gånger och sedan kunde jag dom. Jag har lätt för mig, VG i matte och jag får inte äns betyg?! Fick A på matteprov så.

Jag lever i lyx, mitt liv är helt enkelt super!

Bjuder stort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0