Hemkommen från stallet

Jag, Tess och Madde red ett varv runt travbanan först. Började bli lite mörkt, men vi gjorde det ändå. Jag och Tess gick sedan upp på volten och jobbade lite. Det var ganska mjukt, inte så hårt underlag så det gick att rida ordentligt på.

Över till ridpasset. Hon kändes verkligen arbetsvillig, tog inte lång tid förrän hon var framme för skänkel och ändå i form. Så grym känsla, im just telling you that...Galoppen var även den underbar, när jag märkte att hon skulle försöka rätade jag bara ut henne på ytter, då gick det galant! Formen och allt satt, fast inte i vänster. Där ville hon inte gå framåt i galoppen utan ville bara sakta av, men jag gav inte upp! Jag tror att det kan ha varit lite träningsvärk sedan igår då hon hoppade igenom sig mer/bättre igår i vänster varv än i höger :) Detta passet var grymt bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0