Fotografering 2012


Under 2012 vill jag framför allt utvecklas i ridningen men även i fotograferingen. Därför kommer jag under året försöka att åka ut till Runsten några gånger och fota på deras tävlingar, kommer även att fota på Ekebys hemma tävling i vår. Dom som är markerade med rött runt är dom jag skulle vilja/försöka åka på. Jag väljer Runsten då det är stort och luftigt och otroligt fint och ljust! Vill allra helst fota Runstenshoppet, har åkt på det sedan 2 år tillbaka. Måste verkligen utvecklas inom fotograferingen!

Kanske även åker ut till någon annan och fotar, alltså privat fotografering(såklart med häst). Hör av er om ni skulle vilja det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0