Vänner

Vänner hit och vänner dit, vem kan man lita på till 100%?

Det finns så himla många vänner som säger att man är bästa kompisar fast det inte alls är sant. Dom tidigare åren har jag varit med vänner ibland, ibland utanför ridningen. Men när jag började i 6:an så försvann det. Dels för att ridningen stack iväg och jag hann/hinner ALDRIG med det. Jag orkar inte höra av massa att den är så och så. Jag lever för att vara mig själv och inte snacka skit om andra.

Jag går min egna väg. Jag är kanske inte den som får alla vänner eller har bäst klädsmak men jag är mig själv. Alla kan säga vad dom tycker rakt i ansiktet på mig, jag skiter i det. Det är inte mitt problem att jag inte är perfekt för den personen men jag själv är åtminstonde nöjd med hur jag är och hur jag klär mig. Men det är riktigt riktigt lågt att säga saker bakom ryggen på folk. Hellre rakt i ansiktet.


Visst jag går runt i mjukisar i skolan, so whatever. Ingen annan bestämmer vad jag ska ha på mig, jag skulle ALDRIG fråga någon om vad jag skulle ha på mig. My life, my rules. Jag känner mig trygg i det jag har på mig, mina vänner ska inte påverkas av vad jag klär mig i.

Vänner som går bakom ryggen på en går fet bort. Never speak again! Vänner som utnyttjar till varje pris, same here.

Jag är aldrig med vänner längre då jag har mina vänner i stallet. Utanför stallet är det bara "skolvänner" och jag trivs med det.

Kommentarer
Postat av: Ellen :) <33

WORD!! <3 har typ samma har 3 i skolan som jag brukar vara med ibland annars träffar jag typ alla bästa vänner i stallet ;) <3

2012-02-28 @ 12:17:18
URL: http://onedirectionnoveller.webblogg.se/
Postat av: Lou

Bra inlägg, jag går också med mjukisar i skolan för att det dels är skönare och jag trivs bättre i det, du är inte ensam! :)

2012-02-28 @ 14:18:41
Postat av: Louise

Ojdå, jag råka skicka utan att jag hade skrivit klart mitt namn och bloggnamnet, heh xD

2012-02-28 @ 14:19:14
URL: http://lifeabouthorses.blogg.se/
Postat av: emilie

Vet att du säkert är sur på mig fortfarande, men det var ett sjukt bra inlägg!



Jag skiter fullständigt hur mina vänner är, bara dom är sig själva. Då ska dom kunna acceptera mig likadant tillbaka. Det är helt sjukt hur ytliga vissa människor är. Men stå på dig precis som du gör nu!

2012-02-28 @ 21:51:39
URL: http://yellowpieces.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0