Gårdagens hoppträning-tog knäcken av mig

Träningen gick allmänt dåligt. Orkar inte gå in på detalj. Hoppade lite högre, jag har ju inte hoppat så högt på länge så jag är höjd rädd vilket Wilma märker av så lätt. Fick kråk språng, vägran då jag red bort där ifrån. Avslutade iallafall bra, men det var inga riktiga hopp utan endast slänga sig över i full fart. Antingen är hon jätte pigg eller så slö att hon bara stannar när man skänklar. Det tog verkligen knäcken på mig, nu ligger mitt självförtroende på botten IGEN. Jag trodde ju att vi va på den bra vägen, men nepp.


Kommentarer
Postat av: emilie

Tänk inte sådär. Det kanske bara var denna gång? Alla hästar och ryttare har motgångar. Men tänk på alla framgångar ni kommer att ha tillsammans också. Ni kommer att lyckas. Du måste kämpa med henne för att komma till toppen. Låt henne inte bräcka ditt självförtroende. Hon litar på dig, så du måste visa att du är med henne. Kom igen Johanna! Du och Wilma är ett när ni väl funkar tillsammans så tänk positivt!

2012-02-08 @ 19:59:14
URL: http://enfotomupp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0