Taggade häst

Kameran ville inte alls vara med idag, hade råkat ändra frånn AF till MF på fokuseringen. Tog ett tag innan vi fattade var det var..Men det blev inga bilder idag :(
 
Gud så taggad han var! Det brann i huvudet på honom, lite scary faktiskt. Till en början var han fin och inte alls taggad. Helt normal, gick fint och vi fick en super travökning. Sedan så började jag flytta runt i sadeln. Skulle trampa ner i höger stigbygel mer än vad jag gjorde, för att jag inte satt rätt. När jag väl sitter där så blir han som bara han kan bli. Taggar till, går öppna, kan inte gå rakt. Han tillochmed hoppade fram, hm. Jag började väl komma åt honom. Endast i högervarvet var det, men vi avslutade med en perfekt galopp. Kändes ändå ganska bra till slut, fast han blir som han blir.
 
Vart en bra bild dock väldigt ljus, men ska rida imorgon och ha samma outfit så ni får se ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0