Lördagen som gick

Har inte suttit vid datan på hela dagen, förutom när jag kollade OS då. Försökte mobilblogga men det funkade inte. Aja, har varit inne i stan hela kvällen fram tills nio då jag började bli trött + att det börja regna lite. Fotade en del som kommer upp imorgon då jag inte har sladden hos pappa.. :(
 
Är det någon som ska till Runsten imorgon? Funderar på att åka dit men jag har ingen att "hänga" med där..
 
Måste bara säga en sak. När jag stog vid vägen och fotade så åkte en flak bil (upphöjd) förbi där det stog en kille och drack öl med en "vattenspruta" eller vad man ska säga. När han hade åkt förbi så spruta han vatten på mig haha. Men det pinsamaste var när han hade sprutat vatten så garvade en kille i en annan bil. HAHA! Tur att kameran klara sig, men han hade en bassäng på flaket ;)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0