Knashäst

Tanken var ju att rida ut men det var ingen som skulle rida ut så jag sket i det. Red istället lite var som helst. Började på volten där jag travade fram och så. Men han gick inte riktigt fram då underlaget var dåligt. Så jag gick in i ridhuset och jobbade honom med lite mer samling än vad jag brukar. Funkade bra, gjorde även super ökningar och samlade sig lätt igen. Galoppen däremot, shit vilken kattapult! Han bara rejsade i ridhuset så han fick springa av sig lite på travbanan. Dock gick det inte så fort då jag bara hade jodpurs och inga stövlar och han kan ju hoppa till för ingenting så haha ;) Men han fick galoppera lite och sedan hoppade han över ett "dike" eller det har blivit ett dike då det har runnit vatten över travbanan. Sötknas!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0