Fullt sken eller stanna och äta?

När jag och mamma var ute på PWn så gick vi på en gigantisk äng/fält. Kom genast in på hur hästarna skulle reagera över att få galoppera där. Idde kom vi fram till att han knappt skulle gå att få stopp på, ärligt talat så vill jag inte veta hur det skulle gå haha. Medans jag är 50% säker på att Wilma skulle ha galopperat i full fart utan att stanna medans andra 50% är säker på att hon skulle stanna och käka. Vilket faktiskt har hänt fast med en bajshög, konstig häst det där! Travade på travbanan och så sa det tvärnit och plötsligt stog hon och luktade på bajset. Så njae, jag är inte så säker på att hon hade velat galoppera där, iallafall inte ensam men med Idde skulle det vara perfa! ;)
Knasboll♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0