Sindarve Bråka

För en vecka sedan åkte världens bästa fjording hem, Sindarve Bråka. Jag kommer ihåg när jag ville hoppa Bandit på blåbärs men han var upptagen så jag tog Bråka utan att ens ha ridit henne. Det ända Lotta sa var att dom var väldigt lika varandra. Vi nollade runt den och sen hände inget mer, red inte henne eller något.

Sedan första gången i hoppgruppen på Måndagar hoppade jag henne. Jag var inte taggad för 5 öre. Men hon var fin, nästa gång red jag henne också. Jäklar vad hon hoppade, fick sedan reda på att jag skulle ha henne på skogslotten. Till en början var jag inte så glad men ju mer jag red henne desto mer kände jag mig hemma på henne. Startade klubbdressyren och vi kom delad 7:a, underbart!♥ På skogslotten så blev vi 5:a i dressyren och sedan fick vi 4 fel i grundomgången därav att hon klonkade i andra hindret. Andra oxh tredje hindret var på en linje, därav satt JAG och tänkte på det hindret och därför så svängde hon förbi. Sedan hoppade hon som en gud!

Fick inte rida henne något mer efter det, vilket jag ville.

Världens finaste fjording♥





Klubbdressyr, delad 7:a.



Skogslotten 8-9 Oktober 2011

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Hej fin blogg :)

2012-04-29 @ 12:13:53
URL: http://sternliind.blogg.se/
Postat av: emilie

Superfina! <3

2012-04-29 @ 21:06:21
URL: http://cantstandidiots.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0