Så här är det

Imorse var det soligt och skönt ute, nu är det moln och tråkigt haha! Efter skolan stack jag till Centrum och handlade nötter och lite sånt, gick sedan hem och sitter här. Ingen Wilma idag, bara Idde :) Jag vet inte om jag vill skriva om honom längre då jag fick så SJUKT många som hatade mig sätt att rida honom.

Tyck vad ni vill, I don't care. Men kom inte och säg att jag inte kan rida, mamma skulle ALDRIG i hela sitt liv sätta upp mig på honom, jag tror att vi vet bäst. Tro att jag sågar, visst. Men sanningen är att han släpper bettet ibland och han biter sig fast i bettet och gapar väldigt mycket och då har jag NOLL kontroll över honom. That´s it.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0