Omoget



Detta är rent sagt skit kommentarer. Kommentarer som inte är sanna, seriöst. Jag sågar honom verkligen inte, det skulle ALDRIG gå på honom. Sen att tyglarna glappar, ja men och? När jag kommer åt honom så krullar han ihop sig och därför så glappar tygeln. Sen om ni kollar så kolla på mina händer hur stilla dom är?! Ni behöver inte kolla på hans mun eller nåt, endast på min hand för att se om JAG sågar.

Sen så är ju han en riktigt jäkla speciell häst, man kan verkligen inte sätta upp vem som helst. Han måste känna personen på marken för att man ska kunna rida honom.

Och bara för att påpeka så ska jag rida honom Måndag till Torsdag nästa vecka, ska ni inte slänga lite mer skit då eller? Jag skiter i vad ni tycker, jag tar verkligen inte åt mig. Ni vet inte hur han är och rida, därför så kan ni verkligen inte komma och säga att jag inte kan rida honom. Ett + i kanten är att jag fått beröm av vissa i stallet, som inte äns såg när det har gått som bäst! Känn på den ni ;)

Edit: Jag säger inte att jag tycker att jag är bäst i hela världen, jag förklarar bara ut i från vad jag tycker. Tack Kristin som påpekade det, jag tycker inte att jag är bäst men ibland blir man lagom lack.

Kommentarer
Postat av: Ellen :) <33

ASSÅ SHIT JAG HAR KOLLAT GENOM HELA VIDEON MER ÄN FEMTIOELVA GÅNGER OCHFÅR JAG FRÅGA NÄR HON SÅGAR?! NÄ JUSTE INGENSTANS!!!!!

2012-04-26 @ 15:03:09
URL: http://onedirectionnoveller.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0