Loona 13 april

Skulle ha ridit Brave idag men Lotta hade bytt då han inte skulle gå?

Red istället Loona. Hon var liite för pigg och för framåt vilket gjorde att hon verkligen inte lyssnade på mig, vilket resulterar i en sur Johanna. Formen var rent ut sagt skit, till slut sket jag i den. Galopperade över bommar där hon verkligen inte ville korta sig då hon har EXTREMT långa bakben. Travade över bommar och så vilket funkade riktigt bra, hade dom lite kortare än 1 meter idag endast för att dom skulle korta upp sig lite. Till slut så hittade jag ett flyt i galoppen och nöjde mig då. Travade sedan av där hon flöt iväg ifrån mig men jag orkade verkligen inte bry mig. Hon joggade iallafall av i en lång och låg form. Så på något sett så är jag ganska nöjd, men hon taggade till rejält när vi började komma på bommarna.


Kommentarer
Postat av: Ronja- Dagens blogg idag!

Nu kör jag ännu en dagens blogg och idag får de 5 vinnarna även en länk i min meny på bloggen!



Anmäl dig här om du vill vara med: http://fjordfantast.blogg.se/2012/april/blogg-of-the-day.html#comment

2012-04-14 @ 09:58:41
URL: http://fjordfantast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0