Dagens ridpass

Skulle ha ridit på travbanan men hon var väldigt tittig och så. Så jag red upp på volten istället, jobbade bara lite snabbt igenom henne. Gjorde en åtta från långsida till långsida.

 Sen på spåret red jag henne lite inåt ställd endast för att hon skulle fortsätta att jobba igenom sig även kunna gå kvar på spåret utan att vara rak ställld. Samma sak i galoppen. Sen höll jag även på att åka av då hon bockade i galoppfattningen så jag kom fram på halsen och på sidan men jag hann sätta mig upp igen :) 

Sen började det rengna så då red jag inte så mycket mer. Men innan vi avslutade så fick hon trava och galoppera lite på travbanan ;) Men red i ungefär 20 minuter.


En gammal bild :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0