Working Equition

Jag tänkte berätta lite kort om Working Equition. 

Working Equition är när man rider. Så öppnar man grindar rider liksom över broar mm.

Jag har själv aldrig ridit det då jag itne är intresserad av det men det skulle vara riktigt kul att få vara med och tävla i just den grenen då man måste lita väldigt mycket på hästen samt att hästen måste kunna gå över tillexempel broar. Samt att hästen ska kunna lite på ryttaren. Jag har för mig att det går på tid dessutom.

Jag är ingen expert på denna gren så ni får gärna rätta mig om ni vet hur det går till :D

Kommentarer
Postat av: Ämah

Det är skitkul! :D

2011-03-03 @ 12:11:54
URL: http://fjockern.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0