Så fin

Igår så var det ju hoppgruppen :D

Vi började med att skritte fram i ca 5 minuter. Sen började vi trava. Men innan vi började att trava så jobbade jag henne lite mer i skritten. Hon gick ganska bra i skritten dock lite trög. Sen började vi trava och galoppera. Det gick bra. Sen så började vi med att trava över upphöjda bommar på ena långsidan. Det gick ganska bra dock var både jag och hon lite okoncentrerad. Sen gick det bättre. Sen hoppade vi även ett räcke med två bommar som infånagre på själva hindret bara för att det skulle hjälpa med inramningen :) Det gick också bra :D Det fanns två såna hinder. Dom låg på volterna vid A och C. Sen på andra långsidan var det en studs. Det gick också super bra!

Sen satte vi ihop allting till en bana :D

Sen jobbade jag henne även en gång när vi hade hoppat på volten. Jag hade hoppat det och jag skulle rida ner till andra sidan ridhuset. Då sätter jag mig ner och jobbar henne! Vet ni vad? Hon gick som en gud! Fyfan vilken häst :D Synd att typ ingen såg det :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0