Huvudsta RK

Imorgon är det som sagt tävling. Tänkte berätta lite vad jag och Dillon kommer att ha i outfit.

Jag kommer att ha: Mountin horse ridstövlar, Mountin horse ridbyxor ( Vita), Jacson kavaj, Jacson hjälm, Hårnät med rosetthårspänne.

Dillon kommer att ha: Sadel märke? , Träns märke? , Vitt schabrak där det kommer att stå HBRF på, Benskydd ( Kanske).

Det var väll det vi ska ha på oss :)


Bildkälla
Ett sånt här hårnät dock inte med " blommorna" i mitten utan bara vanliga Swarovski stenar. Alltså bara med Swarovski stenar och den är svart :) Dock köpte jag min på Lyckås Ridsport och den här finns hos Hööks :D

Kommentarer
Postat av: Emilie

Fett snyggt hårnät :o Fast blommorna passar inte riktigt in.. :p

2011-03-05 @ 18:46:04
URL: http://dressyrmuppet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0